بروكر پاكت آپشن معتبر بروكر پاكت آپشن معتبر

فارکس حرفه ای

مسابقات بروكر پاكت آپشن PocketOption

?آموزش مسابقات در پاكت آپشن PocketOption?
بروكر معتبر پاكت آپشن علاوه بر خدمات معاملاتي باكيفيت و متنوع، مسابقاتي نيز ترتيب ديده است كه در آن انواع معامله گران پس از ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانند با هم رقابت كنند و برنده جوايز ارزنده‌اي شوند.

به طور كلي پلتفرم پاكت آپشن امكانات مختلفي دارد تا بتوانيد در كنار معامله، از روش هاي ديگر مانند رقابت و مسابقه نيز سودآوري كنيد و همينطور تجربه معاملاتي جذاب و هيجان‌انگيزتري داشته باشيد.

در اين مطلب به هدف مسابقات پاكت آپشن، جزئيات آنها و نحوه شركت در آنها در سايت رسمي پاكت آپشن مي‌پردازيم تا بتوانيد بدون معطلي وارد مسابقه شويد و با ديگر معامله گران و سرمايه گذاران پاكت آپشن رقابت سالمي داشته باشيد.

?امكانات مسابقات در پاكت آپشن
جزئيات
?مسابقه با پول مجازي
ارز مسابقه يكسان بين همه شركت‌كنندگان
✨احراز هويت پاكت آپشن
ضروري
?برداشت جوايز نقدي
پس از اولين واريز به حساب
?شارژ پول مجازي
تا 100 ارز مسابقه
مسابقه معاملاتي پاكت آپشن چيست؟
يك مسابقه يا تورنمنت معاملاتي در واقع رقابتي است كه بين معامله گران بروكر پاكت آپشن انجام مي‌شود تا مشخص شود كه چه كسي مي‌تواند بهترين عملكرد معاملاتي را داشته باشد. البته برخي مواقع اين مسابقات در قالب يك قرعه‌كشي انجام مي‌شود و عملكرد معامله در آن اهميت زيادي ندارد.

بروكرها مانند پاكت آپشن معمولا اينگونه مسابقات را برگزار مي‌كنند تا هم مشتريان جديدي جذب كنند و هم مشتريان جديد را نگه داشته و روش ديگري براي تعامل با پلتفرم معاملاتي ايجاد كنند و از اين راه مي‌توان سودآوري در پاكت آپشن را افزايش داد.

برخي مسابقات بروكر پاكت آپشن بدون هيچ هزينه‌اي و به صورت رايگان انجام مي‌شود و اگر شما به افتتاح حساب بروكر پاكت آپشن بپردازيد، به راحتي مي‌توانيد با توجه قوانين مسابقه، وارد آن شده و جزو شركت كنندگان باشيد. برخي ديگر اما داراي هزينه ورود هستند كه بايد قبل از شركت آن را پرداخت كنيد. اين نوع از مسابقات معمولا داراي جوايز نقدي بزرگتري هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

مزاياي شركت در مسابقه پاكت آپشن PocketOption
برندگان مسابقات پاكت آپشن جوايز ارزنده‌اي دريافت مي‌كنند كه براي هر مسابقه قبل از شروع مشخص مي‌شود و شما مي‌توانيد براي برنده شدن آن در سايت رسمي بروكر PocketOption برنامه ريزي كنيد.

مسابقات در بروكر پاكت آپشن به صورت هميشگي در دوره‌هاي مختلف برگزار مي‌شوند و نيازي نيست عجله‌اي در شركت در آنها داشته باشيد و به مي‌توانيد با تحقيق و مطالعه شرايط هر مسابقه وارد آن شده و براي برنده شدن جوايز اقدام كنيد.

يكي ديگر از مزاياي شركت در اين نوع مسابقات تمرين و بهبود مهارت هاي معاملاتي خود پلتفرم پاكت آپشن فارسي است. در واقع مسابقه مي‌تواند يك انگيزه بزرگي باشد تا تمام تلاش خود را بكنيد تا بهترين عملكرد معاملاتي خود را به نمايش بگذاريد.

مي‌توانيد به سراغ استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف برويد و آنها را براي عملكرد بهتر امتحان كنيد و كارهاي ريسكي تر انجام دهيد تا بتوانيد سودآوري خود را افزايش دهيد. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتي شما نيز تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌كند و سريعتر مي‌توانيد به يك معامله گر باتجربه تبديل شويد.

در نهايت بايد اشاره كنيم كه با شركت در مسابقات PocketOption شما از اين مزيت برخوردار مي‌شويد كه با ديگر معامله گران تعامل كنيد و ترفندهاي معاملاتي مختلفي از آنها ياد بگيريد و در كنار هم پيشرفت كنيد.

با ورود به سايت بروكر پاكت آپشن و شركت در اين مسابقات، شما مي‌توانيد استراتژي هاي معامله گران برنده دوره‌هاي قبلي را با دقت بررسي كنيد تا مهارت هاي خود را بهبود ببخشيد. برخي مواقع حتي مسابقات به صورت تيمي نيز انجام مي‌شود كه در آن در كنار يكديگر در گروه‌هاي مختلف رقابت مي‌كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

قوانين شركت در مسابقات پاكت آپشن PocketOption
به طور كلي معامله گران بايد قبل از شركت در هر مسابقه در بروكرهاي مختلف احتياط كنند و همه قوانين آن را بخوانند. اين قوانين براي هر نوع مسابقه متفاوت است و پاكت آپشن نيز قوانين متفاوتي در مورد مسابقات در وب سايت رسمي PocketOption قرار داده است.

يكي از مهمترين مواردي كه بايد به آن توجه كنيد اين است كه مسابقه در كداميك از انواع حساب هاي پاكت آپشن انجام مي‌شود. برخي مسابقات در حساب دمو پاكت آپشن با پول مجازي انجام مي‌شود كه در آن شما مي‌توانيد به اندازه دلخواه ريسك كنيد و نگران سرمايه خود نباشيد.

اما در مسابقات مربوط به حساب واقعي پاكت آپشن شما بايد با سرمايه خود معامله كنيد و در كنار مسابقه، به فكر سودآوري و عدم ضرر كردن و استفاده از استراتژي مديريت ريسك نيز باشيد.

فراموش نكنيد كه براي شركت در مسابقات در بروكر پاكت آپشن شما بايد فرايند تاييد و احراز هويت حساب پاكت آپشن را بگذرانيد. پس از تاييد حساب شما، به راحتي به بخش ثبت نام در مسابقه برويد و شركت كردن خود در مسابقه را تاييد كنيد.

آموزش نحوه شركت در مسابقه پاكت آپشن
مسابقات در پلتفرم پاكت آپشن شامل يك گروه بسته از كاربران معاملاتي پاكت آپشن مي‌شود كه داراي موجودي ابتدايي يكسان بوده و بر روي نماد معاملاتي يكساني معامله مي‌كنند. هر معامله گري كه بتوانيد بيشترين سودآوري در بروكر پاكت آپشن را كسب كند، برنده خواهد بود.

بسته به تنظيمات مسابقه معمولا سه جايگاه اول در مسابقه شامل دريافت جايزه ارزنده از طريق سايت معاملات بروكر پاكت آپشن مي‌شوند و اين جايزه به صورت نقدي به آنها ارائه مي‌شود.

معمولا در بروكر پاكت آپشن مسابقه با موجودي مجازي انجام مي‌شود بنابراين شركت‌ كنندگان نيازي ندارند كه در حساب زنده پاكت آپشن سرمايه خود را خرج كنند تا بتوانند در مسابقه برنده شوند و همه چيز به صورت معامله در حساب تمريني پاكت آپشن انجام مي‌شود.

بخش مسابقات يا Tournaments در وب سايت كارگزاري پاكت آپشن شامل سه بخش متفاوت مي‌شود. بخش پيشروي يا Progress آمار خلاصه‌اي از مسابقاتي كه شما در حال حاضر در آن در حال شركت هستيد را نشان مي‌دهد.

از طرف ديگر بخش فعلي يا Current مسابقه هايي را نشان مي‌دهد كه شما مي‌توانيد در حال حاضر در آن شركت كنيد. بخش در آينده يا Upcoming نيز مسابقاتي را نشان مي‌دهد كه به زودي در آينده در پلتفرم بروكر پاكت آپشن ايران براي شما در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

اطلاعات و شرايط مسابقه پاكت آپشن PocketOption
براي پيدا كردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاكت آپشن و شرايط آن كافي است در بخش مسابقات روي هر كدام از آنها كه نظر شما را جلب كرده است كليك كنيد و در يك پنجره جديد اطلاعات كامل آن را از جمله هدف، توضيحات و شرايط مشاهده خواهيد كرد.

براي مثال شما مي‌توانيد در مسابقه Day Off پاكت آپشن بدون هيچ مبلغ ورود شركت كنيد و پس از ورود به سايت بدون فيلتر پاكت آپشن و انتخاب اين مسابقه وارد آن شويد. مبلغ جايزه اين مسابقه 250 دلار است و حداقل 10 نفر به صورت گروهي در آن شركت مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

در بخش اطلاعات شما مي‌توانيد مشاهده كنيد كه در آن روز چند نفر در مسابقه شركت كرده‌اند. همينطور شما مي‌توانيد دوباره مبالغ مجازي خود را با پرداخت يك هزينه كوچك مانند 1 دلار، دوباره به دست آوريد و با آن معامله كنيد.

در شروع مسابقه همه شركت كنندگان داراي پول مجازي يكساني خواهند بود و هر كسي بتوانيد بيشترين سودآوري را با آن به دست آورد، برنده مسابقه خواهد بود. در اين مسابقه نيازي به واريز به حساب پاكت آپشن وجود ندارد.

سرمايه مجازي شركت در مسابقه پاكت آپشن
همانطور كه گفتيم، شركت در مسابقه هاي بروكر پاكت آپشن از طريق ورود به سايت پاكت آپشن بدون فيلترشكن و با مبالغ مجازي كه اين پلتفرم در اختيار شما مي‌گذارد انجام مي‌شود و نيازي به شارژ حساب پاكت آپشن با سرمايه خودتان نيست.

اين سرمايه مجازي معمولا 100 ارز مسابقه است كه در ابتداي مسابقه در اختيار شما قرار مي‌گيرد. خبر خوب اين است كه شما مي‌توانيد به راحتي دوباره اين مبلغ را شارژ كنيد و 100 ارز مسابقه يا Tournament Currency به حساب خود اضافه كنيد.

اين در صورتي امكان پذير است كه موجودي سرمايه مجازي شما كمتر از 100 شود. براي افزايش سرمايه مجازي حساب خود كافي است در بخش بالا سمت راست كابين پاكت آپشن بر روي گزينه Re-Buy كليك كنيد. در اين حالت شما به راحتي مي‌توانيد در صفحه باز شده بر روي تاييد Re-Buy كليك كنيد تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دريافت جوايز مسابقه بروكر پاكت آپشن PocketOption
در صورت برنده شدن به منظور دريافت جايزه مسابقه خود بايد به بخش پيشروي يا Progress در سايت معامله بروكر پاكت آپشن مراجعه كنيد و از بخش تاريخچه يا History مسابقه‌اي كه در آن برنده شده‌ايد را انتخاب كنيد و روي گزينه دريافت جايزه يا Take The Prize كليك كنيد.

لطفا توجه داشته باشيد كه رتبه‌بندي مسابقه پاكت آپشن بر اساس سودآوري انجام شده محاسبه مي‌شود نه موجودي فعلي سرمايه مجازي كه در حساب خود داريد.

نكته مهمي كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه شما تنها پس از واريز به بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد مبالغي كه در مسابقه يا مسابقه هاي پاكت آپشن برنده شده‌ايد را برداشت كنيد. همه جوايز بروكر پاكت آپشن به صورت نقدي بوده و به حساب بروكر پاكت آپشن شما منظور مي‌شوند.

سيستم دستاوردها در سايت پاكت آپشن
دستاورد يا Achievement در واقع يك جايزه براي فعاليت معاملاتي در بروكر پاكت آپشن است. معامله گران بايد به شرايط خاصي در معاملات دست پيدا كنند تا بتوانند يك دستاورد را براي پروفايل پاكت آپشن خود آزاد كنند.

شما مي‌توانيد از طريق پنل سمت چپ كابين معاملاتي پاكت آپشن به منوي دستاوردها دسترسي پيدا كنيد. با باز كردن دستاوردها در وب سايت فارسي PocketOption به شما مقدار مشخصي Gem و همينطور امتياز تجربه يا Experience Point تعلق مي‌گيرد.

شما از Gemها مي‌توانيد به منظور خريد مزاياي معاملاتي در بخش بازار بروكر پاكت آپشن استفاده كنيد. از طرف ديگر امتيازهاي تجربه براي افزايش سطح حساب معاملاتي پاكت آپشن شما استفاده مي‌شود و به شما اجازه مي‌دهد به امكانات باارزش‌تر در بازار دسترسي پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول مسابقات بروكر پاكت آپشن PocketOption
نحوه شركت در مسابقه پاكت آپشن چطور است؟
مسابقات در پلتفرم پاكت آپشن شامل يك گروه بسته از كاربران معاملاتي پاكت آپشن مي‌شود كه داراي موجودي ابتدايي يكسان بوده و بر روي نماد معاملاتي يكساني معامله مي‌كنند. هر معامله گري كه بتوانيد بيشترين سودآوري در بروكر پاكت آپشن را كسب كند، برنده خواهد بود. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام  با ما در ارتباط باشيد.

چطور اطلاعات مسابقه پاكت آپشن را ببينيم؟
براي پيدا كردن اطلاعات لازم در مورد هر مسابقه در پاكت آپشن و شرايط آن كافي است پس از افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن در بخش مسابقات روي هر كدام از آنها كه نظر شما را جلب كرده است كليك كنيد و در يك پنجره جديد اطلاعات كامل آن را از جمله هدف، توضيحات و شرايط مشاهده خواهيد كرد. در بخش اطلاعات شما مي‌توانيد مشاهده كنيد كه در آن روز چند نفر در مسابقه شركت كرده‌اند.

چطور پول مجازي مسابقه پاكت آپشن را شارژ كنيم؟
شما مي‌توانيد به راحتي دوباره مبلغ مجازي را شارژ كنيد و 100 ارز مسابقه به حساب خود اضافه كنيد. اين در صورتي امكان پذير است كه موجودي سرمايه مجازي شما كمتر از 100 شود. براي افزايش سرمايه مجازي حساب خود كافي است در بخش بالا سمت راست كابين پاكت آپشن بر روي گزينه Re-Buy كليك كنيد. در اين حالت شما به راحتي مي‌توانيد در صفحه باز شده بر روي تاييد Re-Buy كليك كنيد تا مبلغ به حساب شما اضافه شود.

دستاوردها در پاكت آپشن چيست؟
دستاورد يا Achievement در واقع يك جايزه براي فعاليت معاملاتي در بروكر پاكت آپشن است. معامله گران بايد به شرايط خاصي در معاملات دست پيدا كنند تا بتوانند يك دستاورد را براي پروفايل پاكت آپشن خود آزاد كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

مهمترين مزيت شركت در مسابقه پاكت آپشن چيست؟
شما مي‌توانيد به سراغ استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن مختلف برويد و آنها را براي عملكرد بهتر امتحان كنيد و كارهاي ريسكي تر انجام دهيد تا بتوانيد سودآوري خود را افزايش دهيد. با برنده شدن در مسابقات اعتماد به نفس معاملاتي شما نيز تا حد زيادي افزايش پيدا مي‌كند و سريعتر مي‌توانيد به يك معامله گر باتجربه تبديل شويد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/9 ساعت: ۱۶ توسط:pforex :

ترفندهاي مديريت ريسك پاكت آپشن PocketOption

?نحوه مديريت ريسك پاكت آپشن PocketOption?
يكي از مهمترين اصول معامله در سايت بروكر پاكت آپشن اين است كه قبل از اينكه به فكر سودآوري باشيد، بايد بتوانيد سرمايه فعلي خود را حفظ كرده و به خوبي با مديريت ريسك پاكت آپشن از ضرر كردن جلوگيري كنيد.

به منظور سودآوري و جلوگيري از ضرر در معاملات پاكت آپشن شما بايد حتما موارد مهمي را به ياد داشته باشيد و بر اساس آن اصول به معامله بپردازيد كه در زير به برخي از مهمترين موارد مي‌پردازيم.

اگر از جمله معامله گراني هستيد كه مي‌خواهيد به تازگي پا به دنياي معاملات در پاكت آپشن بگذاريد، قبل از هر چيز بايد تمركزتان به حفظ سرمايه اوليه خودتان باشد و سپس به دنبال افزايش پتانسيل سودآوري در پاكت آپشن باشيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در حساب دمو پاكت‌ آپشن
يك مزيت بزرگي كه معامله در حساب تمريني پاكت آپشن نسبت به حساب واقعي دارد اين است كه شما نيازي به معامله با سرمايه خود نداريد و اين يعني در صورت پيش‌بيني اشتباه شما پولي را از دست نخواهيد داد.

به همين دليل است كه شما هميشه بايد استراتژي هاي پاكت آپشن خود را بر روي حساب دمو امتحان كنيد چون شامل ريسك نمي‌شود و موجودي حساب واقعي شما در اين حالت امن است و امكان ضرر وجود ندارد.

هر بار كه مي‌خواهيد ببينيد استراتژي پاكت آپشن شما موثر است، كافي است به سراغ حساب دمو پاكت آپشن برويد. چند بار استراتژي خود را به كار بگيريد و تنها زماني كه از موثر بودن آن مطمئن شديد، به سراغ حساب واقعي پاكت آپشن برويد و از آن براي سودآوري استفاده كنيد.

علاوه بر اين، پيشنهاد مي‌كنيم كه استراتژي خود را نه تنها بر روي يك نماد معاملاتي بلكه تعدادي از نمادهاي معاملاتي پاكت آپشن با شرايط بازار مختلف امتحان كنيد. همينطور مي‌توانيد با مقادير سرمايه گذاري متفاوتي استراتژي خود را امتحان كنيد تا به بهترين خروجي دست پيدا كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

معامله در حساب واقعي مانند حساب دمو PocketOption
بسياري از معامله گران تازه كار پاكت آپشن از حساب تمريني براي بازي كردن و سرگرمي استفاده مي‌كنند. براي مثال از مقادير بزرگي براي معامله استفاده مي‌كنند،‌ از استراتژي هاي مختلف بدون هدف استفاده مي‌كنند و از آنجايي كه پول آنها در معرض خطر نيست، چندان به آن فكر نمي‌كنند.

اما اين روند اشتباه است. به چنين خط فكري عادت نكنيد. پس از افتتاح حساب در پاكت آپشن،  حساب دمو را مانند حساب واقعي جدي بگيريد در غير اين صورت ممكن است در آينده همين ديدگاه باعث ضرر شما شود.

استفاده از حساب دمو به شكلي كه از حساب واقعي استفاده مي‌كنيد، باعث مي‌شود اعتماد به نفس شما در معاملات افزايش يابد. اين به شما كمك مي‌كند كه حركات سودآور را از تصميم هاي اشتباه تشخيص دهيد و استراتژي هاي بروكر پاكت آپشن را به خوبي بشناسيد.

پيشنهاد ما اين است كه ساعات هاي متعددي را به تمرين در حساب آزمايشي پاكت آپشن اختصاص دهيد. فرض كنيد كه يك ورزشكار هستيد كه بايد براي يك مسابقه نهايي تمرين كند. چه شكست بخوريد و چه پيروز شويد بايد به سراغ تمرين و تكرار برويد.

خبر خوب اين است كه بروكر معاملاتي پاكت آپشن ايران براي معامله گران و سرمايه گذاران خود يك حساب دمو با امكانات مناسب و بدون محدوديت را فراهم كرده است تا همه بتوانند بدون مشكل از آن بهره بگيرند.

اجتناب از معاملات 60 ثانيه‌اي پاكت آپشن
البته كه سودآوري 82 درصدي در 1 دقيقه در سايت بروكر PocketOption بسيار وسوسه‌كننده است. حتي فكر اينكه به اين سرعت سودآوري كنيد لبخند بر لبانتان مي‌آورد. اما يك مشكلي وجود دارد. 60 ثانيه بسيار كوتاه است و همينطور بسيار طولاني.

در اين زمان محدود شما حس اضطراب و ترس را تجربه خواهيد كرد و اين احساسات بازار پاكت آپشن بر روي منطق شما و تصميم‌گيري هايتان تاثير منفي مي‌گذارد.

سودآوري در تنها 60 ثانيه مي‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بيش از حدي داشته باشيد و فكر كنيد كه يك راه آسان براي سودآوري هاي بزرگ در پاكت آپشن فارسي پيدا كرده‌ايد و به اين شكل مبالغ بيشتر و بيشتري در يك معامله سرمايه گذاري خواهيد كرد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

نوسان هاي بازار پاكت آپشن PocketOption
شما هيچوقت نبايد فراموش كنيد كه حتي در يك زمان كوتاه مانند 1 دقيقه نيز قيمت ها به طور مداومي در حال نوسان و تغيير هستند. حتي يك نوسان كوچك مي‌تواند شما را وارد ضرر بزرگي كند در هنگام معامله در وب سايت رسمي پاكت آپشن كند.

از طرف ديگر، نوسان هاي قيمتي در حين بازه هاي زماني بلندتر چندان عميق نيستند كه باعث شوند شما به يكباره درصد بزرگي از سرمايه خود را از دست دهيد يا اينكه در يك لحظه از سودآوري وارد ضرر شويد. به اين شكل شما فرصت اين را داريد كه به تغيير جهت بازار عكس‌العمل نشان دهيد.

قيمت به هر حال در بازه هاي زماني كوتاه و بلند به تغيير خود ادامه خواهد داد. با اين حال تحليل بازار پاكت آپشن و پيش‌بيني جهت آن در هنگام استفاده از بازه هاي زماني بلندمدت آسان تر است.

بررسي تاريخچه معاملاتي پاكت آپشن
يك قانون اصلي براي هر معامله گر اين است كه ضررهاي خود را به حداقل رسانده و سودآوري هاي خود را به حداكثر برسانيد. پس از ورود به سايت پاكت آپشن و امكان بررسي معاملات گذشته خود، اين كار بسيار آسان‌تر خواهد شد.

در ابتدا معامله گران يك تاريخچه دستي را براي خود مي‌نوشتند تا جزئيات معاملات قبلي خود را به ياد داشته باشند و هر روز ضررها و سودآوري هاي خود را تحليل مي‌كردند.

خبر خوب اين است كه حالا نيازي به اين كار نيست و بروكر پاكت آپشن يك ابزار به نام Trades را در كابين پاكت آپشن ارائه مي‌كند كه به راحتي مي‌توانيد تاريخچه كامل تراكنش هاي خود را با جزئيات كامل مشاهده كنيد.

حالا سوال اين است كه شما چه نكات مفيدي مي‌توانيد از تاريخچه معاملاتي خود فرا بگيريد؟ قبل از هر چيز، اين مهم است كه بدانيد معامله شما در آن روز موفقيت آميز بوده است يا باعث ضرر شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

نكته دوم اين است كه بتوانيد شناسايي كنيد كه كداميك از نمادهاي معاملاتي بيشترين معامله هاي موفق در پلتفرم بروكر پاكت آپشن را براي شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه مي‌توانيد بررسي كنيد كه كدام استراتژي ها بهترين عملكرد را براي شما داشته است.

براي مثال شما مي‌توانيد كشف كنيد كه در حين معامله بر اساس كندل هاي جفت ارز EUR/USD، بيشترين سودآوري كه به دست آورده‌ايد بين ساعت 10 تا 11 صبح بوده است. به لطف اين اطلاعاتي كه به دست آورده‌ايد حالا مي‌دانيد دقيقا در چه زماني به معامله اين نماد پس از ورود به پاكت آپشن بدون فيلترشكن بپردازيد.

ساخت برنامه معاملاتي در پاكت آپشن
بسياري از معامله گران در ابتدا به فكر يك طرح و برنامه منسجم نيستد و فقط به سودآوري فكر مي‌كنند. بنابراين آنها بازارهاي تصادفي انتخاب مي‌كنند و اگر يكي از آنها برايشان سودآوري نداشت يا كميسيون پاكت آپشن و اسپرد بيشتري داشت، به سراغ بعدي مي‌روند.

اين نوع رويكرد جواب نمي‌دهد. در پايان ممكن است بسياري از سرمايه خود را از دست دهيد و به فكر رويكردي ديگر باشيد. در اين روند شما بايد گام هاي سرمايه گذاران موفق را دنبال كنيد. در اين راه متوجه خواهيد شد كه همه آنها داريد يك برنامه معاملاتي بوده‌اند.

بياييد با هم ببينيم يك برنامه معاملاتي بايد شامل چه مواردي باشد. اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه مشخص كنيد چه زماني را بايد در حساب دمو پاكت آپشن بگذرانيد. در ابتداي راه شما بايد قبل از استفاده از حساب زنده پاكت آپشن، به سراغ معامله دمو برويد.

براي بسياري سه هفته تا دو ماه مي‌تواند بازه مناسبي باشد. اين مدت بايد براي پيدا كردن بازارهايي كه عملكرد خوبي در آن داريد و اينكه چه زماني براي شما سودآوري بيشتري به همراه دارد، كافي باشد.

مورد ديگر اين است كه بايد مشخص كنيد چه ميزان از سرمايه خود را آماده هستيد كه وارد معامله كنيد و در معرض ريسك در سايت بروكر پاكت آپشن قرار دهيد.

اجزاي يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن PocketOption
همانطور كه قبلتر گفتيم، بررسي تاريخچه معاملاتي بسيار مهم است. هر معامله خود را تحليل كنيد، جزئيات مهم را به ياد داشته باشيد. براي مثال زمان، استراتژي ها،‌ انديكاتورها، نمادهاي پاكت آپشن و بازه هاي زماني را حتما يادداشت كنيد.

به طور كلي برنامه معاملاتي پاكت آپشن شما بايد شامل موارد مهم زير باشد:

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد به حساب پاكت آپشن واريز كنيد.
ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد وارد يك معامله كنيد.
بازه زماني مناسب براي معاملات خود.
چارت ها و انديكاتورهاي پاكت آپشن كه براي شما مناسب است.
بازارها و زماني كه تراكنش هاي معاملاتي خود را انجام مي‌دهيد.
لحظه‌اي كه معاملات خود را متوقف مي‌كنيد (براي مثال پس از سه معامله ناموفق).
لحظه‌اي كه كسب سود مي‌كنيد و درصدي از موجودي كه به برداشت از حساب پاكت آپشن مي‌پردازيد.
اين يك مثال ساده از يك برنامه معاملاتي است و برنامه معاملاتي شما مي‌توانيد جزئيات بسيار بيشتر و متفاوتي را شامل شود. بنابراين بايد يك برنامه معاملاتي پاكت آپشن را خلق كنيد كه براي سبك معاملاتي شما و شرايطي كه داريد مناسب باشد.

در نهايت مهمترين نكته اين است كه به برنامه معاملاتي خود وفادار باشيد و حتما همه موارد آن را دنبال كنيد و تنها در صورتي كه ديگر جوابگو نباشد، آن را تغيير دهيد.

مبارزه با احساسات در معاملات پاكت آپشن
احساسات عضو جدايي ناپذير از معامله در پلتفرم معاملات پاكت آپشن هستند و در هنگام معامله عادي است احساساتي مانند ترس و طمع را تجربه كنيد. اما معامله گر بايد از احساسات خود آگاه باشد و آنها را در كنترل خود دربياورد.

در هنگام ترس در معاملات چيزي كه بايد به سراغش برويد صبر است. كافي است خونسرد باشيد و معاملات خود را در سايت رسمي PocketOption با عجله انجام ندهيد و به قوانين برنامه معاملاتي خود پايبند باشيد.

يك برنامه معاملاتي مناسب برنامه‌اي است كه بتوانيد با آن سرمايه خود را حفظ كنيد و علاوه بر آن بتوانيد با آن سودآوري كنيد. در زير تعدادي قانون كلي براي تازه‌واردان آورده‌ايم كه در صورت رعايت آن مي‌توانيد احساسات خود را كنترل كنيد.

?حداكثر سودآوري هدف در روز
تا 100 دلار
⏱زمان معاملات
بيش از 1 دقيقه
?استراتژي معاملاتي
با تاكيد بر روي مديريت ريسك و ضرر
?ميزان سرمايه اختصاص يافته به هر معامله
كمتر از 5 درصد كل سرمايه
سوالات متداول ترفندهاي مديريت ريسك پاكت آپشن
تاريخچه معاملاتي چه كاربردي در پاكت آپشن دارد؟
قبل از هر چيز، اين مهم است كه بدانيد معامله شما در آن روز موفقيت آميز بوده است يا باعث ضرر شده است.  همينطور بايد بتوانيد شناسايي كنيد كه كدام يك از نمادهاي معاملاتي بيشترين معامله هاي موفق در پلتفرم پاكت آپشن را براي شما به ارمغان آورده‌اند. در ادامه مي‌توانيد بررسي كنيد كه كدام استراتژي ها بهترين عملكرد را براي شما داشته است. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما همراه باشيد.

چرا از حساب دمو پاكت آپشن استفاده كنيم؟
شما هميشه بايد استراتژي هاي پاكت آپشن خود را بر روي حساب دمو در سايت بدون فيلتر پاكت آپشن امتحان كنيد چون شامل ريسك نمي‌شود و موجودي حساب واقعي شما در اين حالت امن است و امكان ضرر وجود ندارد. هر بار كه مي‌خواهيد ببينيد استراتژي پاكت آپشن شما موثر است، كافي است به سراغ حساب دمو پاكت آپشن برويد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

برنامه معاملاتي بايد شامل چه مواردي باشد؟
سرمايه واريز به حساب واقعي پاكت آپشن
ميزان سرمايه‌اي كه حاضر هستيد وارد يك معامله كنيد
بازه زماني مناسب براي معاملات خود
چارت ها و انديكاتورهاي پاكت آپشن
بازارها و زماني كه تراكنش هاي معاملاتي خود را انجام مي‌دهيد
زمان توقف معاملات
زمان كسب سود
چرا بايد از معامله زير 1 دقيقه پاكت آپشن اجتناب كنيم؟
سودآوري در تنها 60 ثانيه مي‌تواند باعث شود شما اعتماد به نفس بيش از حدي داشته باشيد و فكر كنيد كه يك راه آسان براي سودآوري هاي بزرگ در پاكت آپشن فارسي پيدا كرده‌ايد و به اين شكل مبالغ بيشتر و بيشتري در يك معامله سرمايه گذاري خواهيد كرد.

چه مدت بايد از حساب دمو پاكت آپشن استفاده كنيم؟
براي بسياري سه هفته تا دو ماه مي‌تواند بازه مناسبي باشد. اين مدت بايد براي پيدا كردن بازارهايي كه عملكرد خوبي در آن داريد و اينكه چه زماني براي شما سودآوري بيشتري به همراه دارد، كافي باشد.

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/9/5 ساعت: ۰۹ توسط:pforex :

آشنايي با گاما در معاملات پاكت آپشن

گاما يا Gamma يكي از مشهورترين حروف يونان باستان است كه براي نشان دادن معيارهاي كليدي آپشن‌هاي معاملاتي استفاده مي‌شود.

گاماي مربوط به يك آپشن معاملاتي در واقع از دلتاي آن نشات مي‌گيرد كه خود آن يك اندازه‌گيري از اين است كه قيمت آپشن چقدر سريع نسبت به قيمت نماد معاملاتي مربوطه تغيير پيدا مي‌كند.

بنابراين، اين يك اندازه‌گيري از تغيير خود دلتا يا نرخ تغيير قيمت آپشن است در حالي كه قيمت استرايك بين حالت In The Money و Out of The Money يا سودآور بودن و نبودن، جابه‌جا مي‌شود.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

براي مثال، يك آپشن با يك دلتاي زياد و گاماي كم، در واقع تغيير نرخ قيمت زياد و پايداري را به همراه يك تغيير در قيمت نماد معاملاتي مربوطه، تجربه مي‌كند.

اين در حالي است كه يك آپشن با دلتا و همينطور گاماي بالا، نرخ تغيير به تدريج بيشتر و بيشتري را تجربه خواهد كرد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


گاما در معاملات Pocketoption
گاما در واقع به صورت روزانه در معاملات آپشن‌ها به عنوان يك افزونه‌ي ضروري از دلتا مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

دانستن نرخ تغيير قيمت يك آپشن كه دلتا محسوب مي‌شود بدون دانستن نرخ تغيير خود دلتا، تنها در برخي شرايط نادر كه معامله‌گر تنها به دنبال تغييرات قيمتي كوچك در نماد معاملاتي است، مفيد واقع مي‌شود.

در هر شرايط ديگري، دانستن مقدار گاما به همراه دلتا ضروري به شمار مي‌آيد.

معامله‌گران به طور تلفيقي از دلتا و گاماي يك آپشن استفاده مي‌كنند تا متوجه شوند كه قيمت آپشن چطور با وارد شدن به حالت In The Money و Out of the Money نسبت به قيمت نماد تغيير مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

سخن پاياني
به دليل طبيعت پرنوسان قيمت آپشن‌ها، اين حروف يوناني، ابزاري ضروري براي همه‌ي معامله‌گران آپشن‌ها محسوب مي‌شوند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


تركيب اين معيارهاي اندازه‌گيري، يكي از رايج‌ترين و بزرگترين مواردي است كه معامله‌گران آپشن‌ها براي درك رفتار قيمتي استفاده مي‌كنند.

در حالي كه اين موارد به طور مستقل فايده‌ي چنداني ندارند، اين گاما است كه بزرگترين تاثير را بر روي قيمت يك آپشن از طريق تاثيرش بر روي دلتاي آپشن، دارد.

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/27 ساعت: ۱۳ توسط:pforex :

تعريف زنجيره‌ي آپشن Option Chain پاكت آپشن

زنجيره‌ي آپشن يا زنجيره‌ي اختيار در واقع براي نقل قول قيمتي آپشن‌ها از طريق ليستي از قيمت‌هاي استرايك در دسترس و همينطور تاريخ انقضاها براي نماد معاملاتي مربوطه انجام مي‌شود.

در مثال زير، زنجيره‌ي آپشن مربوط به سهام شركت اپل (AAPL) را با تاريخ انقضاي 20 ژانويه‌ي سال 2017، مشاهده مي‌كنيد.

در سمت چپ تمام آپشن‌هاي Call قرار گرفته‌اند، در بخش مركزي قيمت‌هاي استرايك و در سمت راست نيز ليستي از آپشن‌هاي Put را مي‌توانيد ببينيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

قسمتي كه با رنگ سبز مشخص شده است، قيمت‌هاي استرايكي را نمايش مي‌دهد كه In The Money يا سودده هستند و معمولا بيشتر از آپشن‌هاي Out of the Money قيمت دارند.

شما همينطور مي‌توانيد مشاهده كنيد كه براي هر قيمت استرايك، قيمت Bid و Ask جداگانه‌اي در ليست آورده شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


قيمت‌گذاري آپشن‌هاي Pocketoption
قيمت‌گذاري آپشن‌ها به موارد بسياري مرتبط مي‌شود كه در زير به مقدمات و موارد مهم آن مي‌پردازيم.

عناصر اصلي كه در قيمت‌گذاري آپشن تاثيرگذار هستند، زمان انقضا، نوسان ضمني و ارزش ذاتي است.

هر چقدر زمان بيشتري به رسيدن به تاريخ انقضا باقي مانده باشد، قراردادها ارزش بالاتري خواهند داشت زيرا زمان و فرصت بيشتري براي رسيدن به قيمت استرايك و عبور از آن باقي مانده است.

با گذشت زمان و تاثير زمان بر روي آپشن، شاهد فرسايش قيمت آپشن خواهيم بود كه مخصوصا در هفته‌ي آخر قبل از انقضا خود را نشان مي‌دهد.

نوسان ضمني در واقع چيزي است كه بازار در مورد محدوده‌ي قيمتي نماد معاملاتي مربوط به آپشن تصور مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

بنابراين اگر نوسان ضمني بالايي وجود داشته باشد،‌ بازار در واقع فكر مي‌كند كه حركت قيمتي بزرگي در نماد معاملاتي به وجود خواهد آمد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


ارزش ذاتي نيز در واقع مقداري است كه آپشن در حال حاضر سودآور يا In the Money است.

بنابراين اگر يك قرارداد آپشن Call داشته باشيد كه قيمت استرايك 50 دلاري دارد و نماد معاملاتي مربوط به آن با قيمت 60 دلار معامله مي‌شود، در واقع آپشن 10 دلار ارزش ذاتي پيدا كرده است.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/17 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

معامله پاكت آپشن با الگوي پرچم سه گوش

ياد گرفتن تشخيص الگوهاي تكنيكال قبل از اينكه قيمت شروع به حركت كند، يكي از كليدي‌ترين جنبه‌هاي معاملات روزانه است.

درست است كه پيش‌بيني بازار با دقت 100 درصدي غيرممكن است اما اگر به مدت كافي معامله كرده باشيد، شروع به تشخيص الگوهايي خواهيد كرد كه مي‌توانند سيگنالي از حركات آينده بازار باشند.

الگوهاي سر و شانه، فنجان و دسته و پرچم‌هاي سه ‌گوش از رايج‌ترين الگوهايي هستند كه معامله‌گران براي شناسايي ادامه ترندها يا تغيير جهت،‌ استفاده مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

الگوي پرچم سه‌ گوش يا Pennant در Pocketoption چيست؟
الگوي پرچم سه گوش همانطور كه از اسم آن مشخص است مانند يك پرچم سه گوشه‌‌اي است كه بر روي چارت معاملاتي شكل گرفته است.

معامله‌گران از الگوي پرچم سه‌ گوش استفاده مي‌كنند تا متوجه شوند كه چه زماني يك ترند در حال استراحت، دوباره به حركت تند خود ادامه خواهد داد.

الگوهاي پرچم سه‌ گوش در واقع با كندل‌هايي به شكل پرچم كه پس از يك حركت قابل توجه صعودي يا نزولي شكل گرفته‌اند،‌ قابل تشخيص هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


حركت تند ابتدايي قبل از رسيدن به شكل پرچم، در واقع ميله‌ي پرچم تلقي مي‌شود و نشان‌دهنده‌ي دوره‌اي قدرتمند از حركت به يك سمت در بازار است.

اما زماني كه حركت بزرگ بازار متوقف مي‌شود، يك دوره‌ي ثبات در بازار شروع مي‌شود.

اين دوره‌ي تثبيت بازار معمولا به شكل يك پرچم سه گوش به نمايش درمي‌آيد و نماد معاملاتي به ايجاد حداكثر‌هاي پايين‌تر و حداقل‌هايي بالاتر مي‌پردازد.

دو خط ترند به طور همزمان شكل مي‌گيرد، يكي به سمت پايين كه سطح مقاومت را به چالش مي‌كشد و يكي به سمت بالا كه سطح حمايت را به ما نشان مي‌دهد.

 

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اين الگوهاي پرچم مي‌توانند صعودي يا نزولي باشد. اين صعودي يا نزولي بودن در واقع به جهت ترند بستگي دارد. اما عنصر كليدي در الگوها، ميله پرچم است.

بسياري از چارت‌هاي معاملاتي شكل‌هايي را نمايش مي‌دهند كه مشابه يك پرچم سه گوش است. اما شما بايد قبل از هر كاري از وجود ميله پرچم نيز اطمينان حاصل كنيد.

حركت صعودي يا نزولي متداوم و قابل توجه قبل از شكل‌گيري پرچم بايد حضور داشته باشد تا بتوانيم اين الگو را تاييد شده بدانيم.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/6 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

معامله Pocketoption با قيمت متوسط حجمي وزني

قيمت متوسط حجمي وزني (Volume Weighted Average Price) يك انديكاتور معاملاتي است كه با ضرب كردن تعداد سهم‌هاي خريداري شده در قيمت سهم و تقسيم كردن آن بر كل سهم‌ها، به دست مي‌آيد.

به زبان ساده، اين انديكاتور قيمت ميانگين سهام را بر اساس سهم‌هايي كه با قيمت‌هاي مختلف معامله شده‌اند، محاسبه مي‌كند و معمولا در يك بازه زماني يك روزه محاسبه مي‌شود.

اين انديكاتور كه به طور مخفف با نام VWAP مشهور است،‌ به عنوان يك ميانگين متحرك بر روي چارت نمايش داده مي‌شود اما بسيار آهسته‌تر از ميانگين متحرك‌هاي 8 و 20 روزه است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

اين يك انديكاتور كليدي است و براي موسسات و برنامه‌هاي بازنشستگي  كه به دنبال ورود به معاملات بزرگ هستند و لازم است بدانند با قيمت مناسبي وارد معامله شده‌اند يا خير، يك راهنماي عالي محسوب مي‌شود.

اين به سرمايه‌گذاران بزرگ اجازه مي‌دهد كه بدون مختل كردن بازار و تاثيرگذاري بر روي قيمت به طور غيرطبيعي و تغيير شرايط بر خلاف نفع خود، به معاملات بزرگ خود بپردازند.

در واقع VWAP يك سطح قيمتي بسيار مهم براي بسياري از معامله‌گران بزرگ و موسسات است و به همين دليل است كه شما نيز بايد به آن نظارت داشته باشيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


استراتژي‌هاي معاملاتي VWAP پاكت آپشن
ممكن است سوال داشته باشيد كه چطور با استفاده از اين انديكاتور به معامله بپردازيد. در زير به دو مورد از استراتژي‌هايي كه مي‌توانيد استفاده كنيد، اشاره كرده‌ايم:

عقب‌نشيني VWAP: يكي از استراتژي‌هايي كه بسياري استفاده مي‌كنند اين است كه وقتي قيمت پايين‌تر از خطوط VWAP و ميانگين متحرك 20 روزه بسته شود، به فروش مي‌پردازند.

از طرفي ديگر وقتي قيمت بالاتر از دو خط بسته شود، به خريد مي‌پردازند. يك استراتژي ديگر اين است كه اجازه دهيد پس از اين اتفاق، بازار براي چند كندل پيش برود و در ادامه منتظر يك عقب‌نشيني باشيد.

پس از آن جهت ترند را شناسايي كرده و طبق ترند بازار وارد معامله خريد يا فروش شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

محو شدن به سمت VWAP: بايد به دنبال زماني باشيد كه يك نماد معاملاتي در ابتدا داراي يك حركت صعودي خوب است و پس از آن شروع به ثبات پيدا كردن مي‌كند و نمي‌تواند و به نقطه حداكثر جديد برسد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اين نشانه‌اي از اين است كه ممكن است قدرت خريداران بازار به پايان رسيده است و قيمت ممكن است تغيير جهت از خود نشان دهد.

با اين استراتژي، ما در هنگام رسيدن به حداكثر معامله فروش انجام مي‌دهيم كه يك سطح توقف بالاتر دارد و هدف قيمتي نيز همانطور كه ممكن است حدس زده باشيد، VWAP است.

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/31 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

الگوي ستاره دنباله‌دار پاكت آپشن

الگوي ستاره‌ دنباله‌دار (Shooting Star) در واقع يك الگوي كندل‌ استيك تغيير جهت محسوب مي‌شود. اساسا الگوي ستاره دنباله‌دار در واقع يك الگوي شكستِ به ثمر نرسيده است.

معامله كردن بر اساس اين استراتژي از اين حقيقت بهره مي‌گيرد كه اكثر الگوها و نقاط شكست تكميل نمي‌شوند و به ثمر نمي‌رسند.

در واقع اين الگو به شما كمك مي‌كند و سرنخ‌هايي را ارائه مي‌كند كه يك نقطه شكست با احتمال بالاي موفق نشدن را شناسايي كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

الگوي كندل استيك ستاره دنباله‌دار با يك بدنه‌ي كوچك و يك سايه بالايي بلند مي‌تواند شناسايي شود. اندازه اين سايه معمولا حداقل دو برابر اندازه‌ي بدنه است.

عملكرد الگوي معاملاتي ستاره دنباله‌دار
الگو‌هاي كندل استيك اغلب به چشم افراد مختلف متفاوت است و يك الگو ممكن است براي فردي ستاره دنباله‌دار باشد و براي ديگري نباشد.

بنابراين تاييد كردن اين نوع الگوها سخت است، مخصوصا اگر براي تشخيص آنها به يك كامپيوتر اعتماد كنيد. شناسايي الگوها به طور برنامه‌نويسي‌شده به راحتي مي‌تواند سيگنال اشتباه ارائه كند.

اگر تمام چيزي كه براي معاملات سودآور لازم بود، پيدا كردن الگوهاي كندل‌استيك و معامله بر اساس آنها باشد، انسان‌ها نمي‌توانستند از آن سودآوري كنند.

براي كامپيوترها شناسايي اين الگوها راحت‌تر است اما توجه داشته باشيد كه هيچ فرد يا شركتي كه از ربات‌هاي معاملاتي استفاده مي‌كند، نتوانسته است ميلياردها دلار تنها بر اساس الگوها سودآوري كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


سودآوري از الگوهاي معاملاتي PocketOption
چيزي كه باعث مي‌شود شما بتوانيد از اين الگوها سودآوري كنيد اين است كه علاوه بر پيدا كردن الگو، محل شكل‌گيري آن و شرايط پيرامون آن را نيز به خوبي مورد تجزيه و تحليل قرار دهيد.

 

به طور كلي، الگوي ستاره دنباله‌دار در واقع يك الگوي نزولي است كه گاها وقتي بازار يك حركت صعودي را در يك ترند صعودي رد مي‌كند، شكل مي‌گيرد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


معامله با اين الگو ريسك قابل توجهي دارد زيرا در صورت اشتباه ممكن است با يك نقطه شكست مواجه شويد كه شما را در شرايطي معكوس قرار مي‌دهد.

تحليل كردن ساختار ترندي كه به الگوي ستاره دنباله‌دار منجر شده است، نكته‌اي كليدي براي موفقيت در هنگام استفاده از اين الگو به شمار مي‌آيد.

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/14 ساعت: ۰۰ توسط:pforex :

راهنماي PocketOption معامله‌گران مبتدي

مانند هر حرفه و شغل ديگري، زماني كه يك معامله‌گر مبتدي و تازه‌كار هستيد، راهي طولاني براي يادگيري در پيش داريد.

نه تنها بايد تصميم بگيريد چه چيزي معامله كنيد و چه مقدار سرمايه صرف معاملات كنيد، بلكه بايد از ابزار مناسب براي انجام اين كار و تحليل بازار استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

امتحان استراتژي‌هاي مختلف
زماني كه شروع به معامله مي‌كنيد، سعي نكنيد همه چيز را يكجا ياد بگيريد. به عنوان يك معامله‌گر روزانه، شما فقط به يك استراتژي كه بارها و بارها پياده‌سازي مي‌كنيد،‌ نياز داريد.

نيازي نيست همه موارد را بدانيد. يك استراتژي را پيدا كنيد كه براي شما روشي براي ورود به بازار و استفاده از دستورهاي توقف ضرر و كسب سود، فراهم مي‌كند.

صرف نظر از اينكه در كدام بازار به معامله مي‌پردازيد، ابتدا از يك حساب تمريني يا دمو براي امتحان كردن استراتژي خود استفاده كنيد.

اين به شما اجازه مي‌دهد كه كل روز را تمرين كنيد، حتي زماني كه بازار بسته است. هيچ دو روزي در بازار شبيه به هم نيست بنابراين براي يادگيري بهتر نحوه و زمان معامله، به تمرين زيادي نياز داريد.

قبل از ورود به بازار واقعي، حداقل براي سه ماه با حساب دمو معامه انجام دهيد. تنها وقتي كه سه ماه پشت سر هم توانستيد در حساب دمو سودآوري كنيد، به سراغ معامله با سرمايه واقعي برويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


از حساب دمو به حساب واقعي پاكت آپشن
اكثر معامله‌گران زماني كه از حساب دمو به سراغ حساب واقعي مي‌روند، يك افت را در عملكرد خود مشاهده مي‌كنند.

 

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


معامله در حساب دمو براي مشخص كردن اينكه استراتژي شما بازده دارد يا خير بسيار مفيد است اما اين نوع معامله نمي‌تواند دقيقا بازار واقعي را برايتان شبيه‌سازي كند.

حساب دمو همينطور نمي‌تواند احساسات معامله‌گران كه از معامله‌ با سرمايه‌ي واقعي نشات مي‌گيرد را به شما نشان بدهد.

بنابراين اگر متوجه شديد كه به عنوان معامله‌گران مبتدي پس از ورود به بازار واقعي معاملات شما نسبت به قبل سودآور نيست، بدانيد كه چنين چيزي طبيعي است و صرفا بايد با شرايط جديد خود را سازگار كنيد.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/14 ساعت: ۰۰ توسط:pforex :

معامله پاكت آپشن با بهترين چارت زماني

معامله‌گران تازه‌كار اغلب به دنبال اين است كه بهترين بازه زماني براي نظارت به بازار در هنگام معاملات روزانه سهام را پيدا كنند.

آيا شما از چارت‌هاي تيك استفاده مي‌كنيد يا چارت 5 دقيقه‌اي را ترجيح مي‌دهد؟ يا اينكه استفاده از چارت يك دقيقه‌اي برايتان جذاب‌تر است؟

آيا يك چارت 15 دقيقه‌اي يا ساعتي در نظارت بر سطوح بزرگ مقاومت و حمايتي كه در چند روز اخير ايجاد شده است، بازده بهتري دارد؟

قبل از جواب دادن به اين سوالها،‌ بايد توجه داشته بايد كه بهترين چارت زماني براي شما، بايد در برنامه معاملاتي شما باشد. اگر برنامه معاملاتي در بروكر PocketOption نساخته‌ايد، از اين مطلب به عنوان راهنما استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

بازه‌هاي زماني چارتي نوسان بازار را تغيير نمي‌دهند
اگر از كسي شنيديد كه چارت‌هاي يك دقيقه‌اي، بيش از حد نوساني هستند،‌ از آن شخص راهنمايي معاملاتي قبول نكنيد. نحوه ديدن داده، ميزان نوسان موجود در بازار را تغيير نمي‌دهد.

يك چارت تيك بيشترين داده را نشان مي‌دهد زيرا براي هر تراكنش (يا تعداد خاصي از تراكنش‌ها مانند 30 يا 500) يك ميله مي‌سازد.

چارت‌هاي يك دقيقه‌اي نشان مي‌دهند كه قيمت در حين بازه زماني يك دقيقه‌اي چطور حركت مي‌كند. همينطور يك چارت 5 دقيقه‌اي،‌ تغييرات قيمتي در هر 5 دقيقه را نشان مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


با گذر روز، بازه زماني خود را گسترش دهيد
با گذر روز، چارت تيك شما شامل ميله‌هاي بسياري خواهد بود، مخصوصا اگر با روز نوساني با حجم معاملات بالا سر و كار داشته باشيد.

اين باعث به وجود آمدن جزئيات بيش از حد مي‌شود. زماني كه بيش از حد زوم كرده‌ايد، ممكن است ديدن محدوده‌ي قيمتي كلي براي معاملات روزانه يا حتي ترند كلي فعلي، سخت باشد.

 

اينجاست كه باز كردن يك چارت يك دقيقه يا دو دقيقه‌اي مي‌تواند به شما كمك كند. اين چارت‌ها به عنوان خلاصه‌اي از چارت تيك عمل مي‌كنند و به معامله‌گر اطلاعات كلي‌تري از فعاليت بازار مي‌دهند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


چارت‌هاي يك دقيقه و دو دقيقه‌اي مخصوصا براي ارزيابي ترندها، نظارت بر سطوح حمايت و مقاومت روزانه و همينطور درك نوسان كلي بازار، بسيار مفيد واقع مي‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971555406880

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/8 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :

ZigZag انديكاتوري براي حذف نويز پاكت آپشن

انديكاتور ZigZag انديكاتوري براي حذف نويز پاكت آپشن: اگر شما تا به حال يك چارت قيمتي را به عنوان دنباله‌اي از حركات صعودي و نزولي يا به اصطلاح زيگ زاگ در نظر گرفته باشيد، در واقع در حال اشتباه نبوده‌ايد.

انديكاتور ZigZag هدفش ساده‌سازي چارت و حذف كردن نويز براي به نمايش دادن ترند واقعي بازار است (ZigZag انديكاتوري براي حذف نويز پاكت آپشن).

اين ابزار معاملاتي يك ابزار مستقل به شمار نمي‌آيد اما استفاده از آن به صورت تركيبي با ديگر انديكاتورها رويكرد معاملاتي شما به طور قابل توجهي بهبود مي‌بخشد.

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

انديكاتور ZigZag چطور كار مي‌كند؟
انديكاتور معاملاتي ZigZag يك ابزار نسبتا ساده است كه توسط تحليلگران براي فهميدن زماني كه يك نماد معاملاتي در ترند تغيير جهت مي‌دهد، استفاده مي‌شود.

با تشخيص مناطق مقاومت و حمايت، اين انديكاتور سوئينگ‌هاي قيمتي بزرگ را تشخيص مي‌دهد در حالي كه نوسان‌هاي كوتاه مدت و نويز را از شرايط روزانه بازار حذف مي‌كند (ZigZag انديكاتوري براي حذف نويز پاكت آپشن).

براي به كارگيري اين ابزار معاملاتي، لازم است كه يك درصد را براي حركت قيمتي آن تنظيم كنيد. مقدار پيش فرض 5 درصد است؛ با اين حال طبق رويكرد معاملاتي شما، مي‌توانيد آن را بالاتر يا پايين‌تر تنظيم كنيد.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


مقدار 10 درصد براي اين انديكاتور به اين معنا است كه تنها نوسان‌هاي بالاتر از 10 درصد بر روي آن به نمايش درمي‌آيد. در اين شرايط تغييرات قيمتي كوچكتر حذف مي‌شوند و معامله‌گران مي‌توانند تصوير كلي‌تري را ببينند.

اين انديكاتور مقادير خود را طبق محاسبات، بر روي نقطه‌اي كه تغيير جهت در چارت رخ مي‌دهد، تنظيم مي‌كند. اين مقادير با خطوطي به هم متصل مي‌شوند كه شكل زيگ زاگ را شكل مي‌دهند.

 

چطور از اين انديكاتور در معاملات استفاده كنيم؟
سيگنال‌هاي انديكاتور ZigZag تنها زماني ظاهر مي‌شوند كه تغييرات بين سوئينگ بالا و پايين بزرگتر از درصد تعيين شده است (ZigZag انديكاتوري براي حذف نويز پاكت آپشن).

از آن جايي كه اين انديكاتور داده‌هاي تاريخي را تحليل مي‌كند،‌ به طور مستقل يك ابزار پيش‌بيني كننده‌ي قيمت در آينده نيست. با اين حال مي‌تواند به يك معامله‌گر كمك كند كه تغييري در قيمت را با فيلتر كردن نويز بازار، تشخيص دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


نقاط حداكثر و حداقل انديكاتور ZigZag نيز مي‌تواند براي تشخيص الگوهاي چارتي مانند سر و شانه‌ها و ساخت سطوح اصلاحي فيبوناچي مفيد واقع شود.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/24 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :